7. 5. 2017

Cheesecake z bielej čokolády s malinami

Milujem akýkoľvek cheesecake. Milujem bielu čokoládu. Ovocie je samozrejmosť každý deň :-). Tento je nepečený, príprava fakt rýchla a sladučký. Takže jeden kúsok stačí :-). Bol neskutočne dobrý !!!



Potrebujeme: 
200 g sušienok 
100 g rozpusteného masla
250 g cream cheese /Philadelphia/
250 g mascarpone
400 g bielej čokolády
250 ml smotany na šľahanie
trošku práškového cukru
vanilková esencia
ovocie /maliny, jahody, čučoriedky.../

     Sušienky si zomelieme na prach v mixéri alebo si ich popučíme v sačku s valčekom, zmiešame s rozpusteným maslo a uložíme-utlačíme do okrúhlej formy s priemerom 23 cm - klasika pri cheesecakes :-). Kým si pripravíme plnku, dáme do chladničky. 
     Ešte pred prípravou plnky si rozpustite bielu čokoládu. Buď v mikrovlnke alebo nad parou. Mne sa najviac osvedčilo, ak si dám zovrieť vodu, po zovretí dám bokom z platničky, na vrch uložím misku s nalámanou čokoládou a nechám ju pekne rozpustiť. 


Plnka bude coby-dup... zmiešame si cream cheese, mascarpone a smotanu na šľahanie, pridala som vanilkový extrakt a trošku práškového cukru. Vlejeme rozpustený a vychladenú bielu čokoládu a poriadne už len vareškou premiešame. Ja by som to jedla a jedla :-).



     Do vymiešanej plnky pomaly a jemne vmiešame ovocie - ja som použila čerstvé maliny. Išlo to ťažšie, pretože som si syry so smotanou vymiešala až až a aj na obrázku je vidieť, že cheesecake nie je čisto biely ale miestami bielo červený :-), pretože som sa bála, že ak nevymiešam plnku dostatočne dotuha, že mi to v chladničke nestuhne. Ale nebojte sa  -  zostali aj celé maliny v plnke :-). 




     Takže si to všetko jemne premiešame - najlepšie lyžicou, uložíme na keksikový základ do formy, poprípade ozdobíme, zabalíme do fólie a necháme stuhnúť - v mojom prípade 4 hodinky museli stačiť :-)). 































K cheesecake sme si dali ovocnú omáčku a zmrzlinu :-).












Zdroj: madewithlovesk.blogspot.co.uk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára