11. 3. 2017

Smoothies

Smoothie - hustejší nápoj, dojemna zmixované ovocie alebo zelenina. A aj keď sa smoothie považuje za zdravší nápoj, tiež sa môže s neho priberať, ak nebudeme vedieť, kedy ho piť, taktiež v akom zložení. Pretože je ovocie sladšie, tak ovocné smoothie pijem doobeda, väčšinou na desiatu. Zeleninové nie je problém piť aj večer, no zatiaľ som ja zeleninové neskúšala pripravovať. Nejako ma zatiaľ neláka - asi preto, lebo nie je sladké :-)))). Riedim si ho stále vodou. 
Čítala som niekde, že je dobré do smoothie naliať pár kvapiek olivového oleja, alebo pridať oriešky. 
     A keďže sa začala viac zaujímať o zdravší životný štýl, jasné že k tomu patrí aj príprava rôznych smoothies a zakúpenie jedného smoothie makera :-). 


     V tomto zimnom období si smoothie pripravujem nie tak často ako v letných mesiacoch, ale občas sa dá :-). Tento týždeň som si urobila tropické smoothie podľa Bibky s tým rozdielom, že som nepoužila kompót, keďže som našla len sladený v obchode, ale použila som čerstvý ananás /nie celá polovica/, 3 kiwi a 1 jablko.  Zmixovala som to s vodou.


No čo Vám poviem, ovocná zdravá a osviežujúca bomba :-). 








:-))). Yummy 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára