5. 7. 2016

Palacinky by Jamie Oliver....

.... čokoládové a fajnovééé. Jamieho netreba predstavovať. Stále ma vie nadchnúť jeho chtivosťou pripravovať rôzne dobroty. Pripravuje všetko možné a robí to s láskou. Používa ingrediencie pre mňa známe ale aj neznáme /teda známe, ale v mojej kuchyni sa neobjavujú, nepoužívam ich/ a je kopec jedál a  v nich ingrediencie, ktoré by som sa aj bála použi, pretože by som vedela, žeby ich moja rodina nezjedla a toho by bola škoda. No čo už - zvyk je železná košeľa :-)). 
     Tak som im pripravila aspoň tieto veľmi chutné čokoládové palacinky :-). A inšpirovala som sa blogom gurmankalenulka :-). 





Potrebujeme: 
115 g hladká múka
140 ml mlieko 
3 vajcia /žĺtka a bielka zvlášť/
1,5 ČL prášok do pečiva
mrazené ovocie

                         

Čo treba urobiť je, že si poriadne do peny vyšľaháme žĺtka, kde potom pridáme mlieko a múku zmiešanú s práškom do pečiva. Nakoniec pridáme vyšľahané bielka so štípkou soli a to je všetko. Môžeme piecť lievance. 

     Na lievance som použila mrazené ovocie, ktoré som uvarila v troške vody s troškou hnedého cukru. Plus šľahačka. Mňam. 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára