3. 7. 2016

Chocolate mousse

Keďže asi nemám svoje obdobie na koláče, pretože 3 týždňe po sebe mi ničh dobré nevyšlo, nestuhlo, skúsila som dnes niečo úplne ease-peasy :-). Úplne jednoduchá, rýchla a výborná pochúťka. 



Potrebujeme:
100 g 70°/° tmavá čokoláda
1 PL mlieko
2 vajcia /bielka a žĺtka/
35 g jemný cukor
150 ml smotana na šľahanie
čokoláda na ozdobenie

     Tmavú čokoládu si s mliekom rozpustíme nad parou a necháme mierne vychladnúť. Vyšľaháme si do krémova žĺtka s jemným cukrom a primiešame k čokoláde. Pôjde to ťažšie, no rozmieša sa to :-). 
Vymiešame si dotuha smotanu na šľahanie a taktiež primiešame k čokoládovej zmesi. A to isté urobíme s bielkami, ktoré si vyšľaháme so štípkou soli. Celú zmes poriadne premiešame, naložíme do pohárov, ozdobíme. Ja som dala na spodok a vrch aj banány. 



     Dáme vychladiť aspoň na 2 hodiny. Ak Vám chutí pena jemnejšia, pred konzumáciu ju stačí zahriať pri izbovej teplote. 
     Inšpirovala som sa knihou "Puddings and desserts".


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára