25. 1. 2016

Kinder bueno

Milujeme tento koláčik. Obmieňam ho s týmto kinder koláčom,  sú si veľmi podobné. Je to kalorická bomba, ale prečo nie raz za čas...



Potrebujeme:

6 bielok
6 PL kryštálový cukor
2 PL polohrubá múka
8 ks piškóty
1/2 prášku do pečiva
1 PL oleja
200 g nutela
150 g nasekaných orechov
2-3 kvapky rumovej arómy

Plnka:
1 l mlieka
3 ks Zlatý klas
6 žĺtok
10 PL kryštálový cukor
3 ks vanilkový cukor
250 g mäkké maslo
100 g mliečná čokoláda
2 balenia BB keksov
2 smotany na šľahanie
práškový cukor


Z bielkov a štípky soli vyšľaháme tuhý sneh, do ktorého postupne pridávame kryštálový cukor. Pridáme múku zmiešanú s práškom do pečiva, zašľaháme, nastruhané piškóty, olej a kvapky rumovej arómy. Vylejeme na plech - ja som ho zo začiatku dávala na papier na pečenie, ale tým, že korpus vzláčnie, tak sa mi často prilepil alebo prisal na papier na pečenie a potom bolo umenie ho nabrať na tanier. Takže skúste plech klasického formátu vymazať maslom a posypať hrubou múkou. 
Posypeme nasekanými orechami a pečieme dozlata na 180°C. 



Ešte teplý korpus natrieme nutelou. 

Na pudingovú plnku si uvaríme hustý puding z 1 l mlieka, zlatých klasov, žĺtkov, kryštálového a vanilkového cukru. Ja si časť mlieka oddelím, zmiešam so zlatými klasmi a keď mám ostatok mlieka zohriatého, už pred zovretím, vlejem tam mlieko zmiešané so zlatými klasmi. Necháme poriadne vychladnúť a postupne primiešaváme k premiešanému maslu. Občas sa mi stane, že mi ostanú hrudky, tak to ešte ručným mixérom premixujem. 


Polovicu pudingového krému nanesieme na vychladnutý korpus a uložíme keksy, ktoré sme na 1 sekundu namočili do mlieka. Do mlieka môžete kvapnúť aj trošku rumu, no ja ho nedávam. U nás BB nemajú, tak to takto aj vyzerá :-). 


Do zvyšného pudingového krému primiešame rozpustenú čokoládu a tento nanesieme na keksy. 
Vyšľaháme si šľahačky - ak potrebujete - pridamá stužovač šľahačky - doplníme práškovým cukrom podľa potreby a natrieme na kakaový krém. Ozdobíme a dáme do chladu. 



Zdroj: Dzejsik, varecha.sk




2 komentáre:

  1. Ešte som ho nepiekla, ale ochutnala som ho a bol veľmi lahodný, aj keď pre mňa dosť sladký. Ale raz za čas prečo nie.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Emily. Aj pre mňa je sladký, ale raz za čas...presne tak ako píšeš. A moje kobylky doma by ho chceli aj každý druhý týždeň :-). Pekný pracovný týždeň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť