5. 5. 2015

Jahodkový nanuk :-)

Môj syn ma už dlhšiu dobu otravoval, že chce nanuky. Ja viem prečo....už dlllllhu dobu pozerá na formičky, čo som si kúpila :-)) a stále nič z nich. Tak reku, OK, idem na niečo jednoduché. I keď som mala pochybnosti, len on papká len veci overené a tie čo pozná. Na všetko neznáme len pozrie a nechce, alebo len horkoťažko ochutná. Niečo mu zachutí, niečo nie. No a tieto nanuky ho dostali. Sú uplne rýchle a suprové. Aj mne zachutili, i keď ja preferujem čisto smotanové. 




Potrebujeme:

jahody
vanilkový cukor
práškový cukor
smotana na šľahanie


Použila som 500 g jahôd, ktoré som poriadne rozmixovala, pridala 1 vanilkový cukor a práškový cukor. Ten si dajte také množstvo, aký sladký nanuk chcete. Následne si vyšľaháme smotanu na varenie a rozmixované jahody pomaly do nej vlievame. Premiešame a plníme. Z tejto dávky jahôd bolo požehnané množstvo, takže som použila ešte iné formičky. Ale priznávam sa, že som to aj v tekutom stave popíjala :-). 






Plnila som, kde sa dalo.... aj do brucha :-)). 





Zdroj: tu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára