4. 5. 2015

Extra rýchly nutella koláč

Keďže je to super rýchlovka, super rýchlo sa aj zjedol, nebudem sa aj ja točiť a písať o ňom veľa a rýchlo ho posúvam ďalej /i keď, ja nikdy nepíšem siahodlhé  príbehy o koláči, ktorý pridávam/ :-)). 
     Len dve ingrediencie !!!! Výborný a vláčny. Viem na 99,9 percent, že som ten koláč našla na tejto stránke, ale teraz, keď som ho chcela sem prilepiť, nenašla som ho tam. No nič to, poďme na tento komplikovaný koláčik. 




Potrebujeme:

4 vajcia
250 g nutely


Vajíčka vyšľaháme dotuha, dovysoka :-), proste do krásne až biela - šľaháme cca 10 minút. Nutelu si trošku zohrejeme v mikrovlnke a postupne prilievame k vyšľahaným bielkom a šľaháme. 
     Do už pripravenej tortovej formy s priemerom cca 20 cm a papierom na pečenie vylejeme vyšľahanú zmes a pečieme 20-25 minút na 180°C. Po vytiahnutí z rúry je koláč nafuknutý ale on pekne spľasne.  Necháme poriadne vychladnúť. A už len podávame. 






Je to tenučký koláčik, ale ak si ho budete vedieť vychutnávať, zostane Vám dlhšie ako nám s manželom. Po 15 minútach nebolo nič.




4 komentáre:

  1. Rikinka, tiež som už o ňom niekde čítala, ale už nepamätám. Dobre, že si pripomenula. Určite sa bude niekedy hodiť na rýchlovku pre nečakanú návštevu a určite je aj hneď hotový. Teda ste ho rýchlo zmastili s manželom;-)).
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emilka, ja som ho mala už dlho odložený, aj zabudnutý, a keďže som v piatok piekla dva koláče, tak už sa mi nechcelo nič zložité, tak som ho skúsila. Fakt padol popri káve a to ju pijem teplú :-). Je tenučký, takže sa rýchlejšie zje, ale keby sa podal s nejakou omáčkou, alebo zmrzlinou, čo je dosť sladkého, tak aj dlhšie vydrží. Skús, nič za to nedáš, len dve suroviny :-).

      Odstrániť
  2. no dnes ho idem upiecť, vyzerá fakt dobre, myslím, že aj u nás sa rýchlo zje :)))))

    OdpovedaťOdstrániť