11. 3. 2014

Zapečené gnocchi s hubami

Tento recept mám odložený už fakt dlhé roky. No ale určite viete ako to je, pozeráte, hľadáte, ukladáte recepty všelijaké, samozrejme následne skúšate, až zistíte, že túto činnosť /pretože ja to tak robím/ robíte už pár rôčkov :-)) a už ani pomaly neviem, aké sú uložené a čakajúce recepty na začiatku :-). Veď aj tento super recept uložila Deni na MMB v roku 2007. A kedy som sa k nemu dostala??? No o ani nie tak veľa rokov neskôr :-).
     Začínam byť zúfalá, fakt, lebo to množstvo rôznych receptov, ktorými sa obklopujem stále, furt a každý deň, začína byť hrozné. Papierové formy, USB, knihy, zošitky, časopisy...Vyberám koláče na víkend, potom sa neviem rozhodnúť, nakoniec pripravím úplne niečo iné....ach, jaj.... Ale odbočila som :-).
     Gnocchi milujem, v akejkoľvek podobe...A tieto sú tiež úžasné a veľmi sýte. Použila som len jedno balenie gnocchi, / v tomto čase som lenivá na domáce, ale domáce sú domáce, predsa len/, sme doma teraz traja a zostalo aj na druhý deň :-D. To sme jedáci, čo?

   
Pripravíme si:
gnocchi /podľa počtu stravníkov/
šampiňóny
smotana na šľahanie /ja som dala 250ml/
2-3 strúčiky cesnaku
tavený syr
tvrdý syr
korenie /soľ, mleté čierne korenie.../


Všetky ingrediencie si dajte "od oka". Do rozpusteného masla dáme nakrájané šampiňóny, podusíme, pridáme nadrobno nakrájaný cesnak, tavený syr, korenia. Nakoniec pridáme smotanu na šľahanie, trošku tvrdého nastrúhaného syra na také akurátne zahustenie, premiešame.
   

     Do pripravenej zapekacej misy, ktorú sme vymastili maslom, dáme gnocchi a zalejeme ich hubovou omáčkou. Posypeme bohato strúhaným syrom a dáme do rúry na rýýchle 5 minutové zapečenie pri teplote 230°C.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára