29. 9. 2013

Úžasné banánové mufinky

Ja viem, že recepty na mufiny sú, kde sa len pozriete a akékoľvek, ale tento môj blog ja beriem ako moju kuchárskú knihu - nie v papierovom vydaní :-). Je pre všetkých, ale aj pre mňa a moju rodinu a blízkych, ktorí nevedia kliknúť na žiadnu stránku, len uložený link /okrem osobného bankového účtu :-))) /. Takže ak niekto chce, vyskúša aj tie "otrepané" recepty, a kto nechce a povie, že .... "zase niečo staré...", jasné, má pravdu, a skúšať nemusí :).


Potrebujeme: 
3-4 prezretejšie banány
1 vajce
1/3 šálky roztopeného masla
3/4 šálky práškového cukru
1 ČL prášku do pečiva
1 ČL sódy bikarbóny 
štípka soli, 
1 vanilkový cukor
1 a pol šálky polohrubej múky

















Banány popučíme a vymiešame na kašu, pridáme k nim cukor, vajce, maslo a premiešame. Pridáme ostatné suroviny, premiešame. Pripravíme si mufinkový plech, ktorý si vymastíme a vysypeme múkou - ja som tentokrát po druhý krát dala košíčky do formy - tie sa mi pri predošlých pečeniach mufín neosvedčili, mufiny išli ťažko vonku, ostávali na košíčkoch, no ale už sa nepamätám, či som chcela skúsiť tie košíčky alebo sa mi nechcelo mastiť formu. Košíčky naplníme ako to zvykne byť pri mufinách do 3/4 a pečieme cca 20 min. na 180°C. 


 Tentokrát to vyšlo aj v košíkoch, krásne sa oddeľovali. 




































Zdroj: mmb.sk, simka9








1 komentár:

  1. Mufinky mám velmi ráda a banánové jsou výborné a krásně voní, a když je recept osvědčený tím lépe, výsledek je zaručený, přeji Ti krásný týden :-)

    OdpovedaťOdstrániť