21. 10. 2012

Banánové soufflé

.... moje prvé. Kopec teraz už bežných dezertov som ešte nevyskúšala. A nieže by som nemohla, ale .... pozerám, zbieram, obkukávam, slintám .... a skutek utek. V poslednom čase nestíham, chodím z práce unavená a tak pripravujem len také rýchlovky.
     Soufflé som pripravovala prvý krát. Dlho mi trvalo, kým som sa k nim dostala a neviem prečo, pretože sú veľmi jednoduché a rýchle na prípravu. A fantasticky chutné. Konečne som formičky po pol roku použila !

 



Potrebujeme:

3 väčšie banány
4 bielka
25g práškového cukru
2 ČL citrónovej šťavy


     Banány si olúpeme a vidličkou popučíme. Z bielkov si so štípkou soli vyšľaháme tuhý sneh, do ktorého postupne vmiešame práškový cukor. Zľahka vmiešame banány.
     Misky si vymažeme olejom a lyžicou ich plníme banánovou zmesou. Pečieme cca 15 minút v predom vyhriatej rúre dokiaľ nevybehnú a pekne nezhnednú.
Môžeme posypať práškovým cukrom /ja som na to úplne zabudla/ a hned podávame.

Je to dobrotka - určite poznáte tú chuť :-).

































Zdroj: mlsnakocka.blog.cz






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára