2. 9. 2012

Halušky s cibuľkou

:-). Haluštičky bez vajíčka, na UH /90DD/ deň, úplne že super rýchlovka. A dobre som si naplnila brucho :-)




Už neviem, ako si to varenie zjednodušiť. Asi prejdem znova na donáškovú službu :-p. Akurát že oni mi neprinesú také množstvo obeda a večere, aké si môžem naložiť ja !!! :-D.

Na tieto halušky si urobíme cesto z polohrubej múky, soli a vody toľko, pre koľkých ľudí to chceme, ako sa povie... od oka :-). Nahádžeme ich do vriacej a osolenej vody, premiešame a keď vybehnú na povrch, vyberieme.
Očistenú a nakrájanú cibuľu si speníme na oleji, /ja som si pridala aj trošku masla, aby som potom halušky nemala príliš suché/, pridáme nasekané 3-4 cesnaky, ale už nepražíme.
Halušky zmiešame s cibuľkou a cesnakom, posypeme petržlenovou vňaťou, pažítkou alebo kôprom a papkáme.



Zdroj: viewforum.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára