29. 7. 2012

Jahodový sen

.... od známeho Dr. Oetkera.




2 balenia piškót
250g jahôd
140g cukru
250g bieleho jogurtu
250ml smotany na šľahanie
1 bal. Želatinového stužovača
100ml vlažnej vody
šťava z jedného citróna


KRÉM
     Z jahôd, cukru a citrónovej šťavy si ručným ponorným mixérom pripravíme pyré, do ktorého vmiešame jogurt. Smotanu vyšľaháme ručným šľahačom dotuha. Stužovač si pripravíme podľa návodu s vodou a vmiešame do pyré. Nakoniec zľahka vmiešame šľahačku.
     Použila som formu na biskupský chlebík, ktorú som si vyložila potravinárskou fóliou. Na dno formy si uložíme piškóty, nalejeme tretinu krému a postup opakujeme, pričom konečnou budú piškóty.
Na 3 hodiny vložíme do chladničky na stuhnutie. Ja som to tam mala asi 5-6 hodín, lebo to stále bolo viac mäkšie ako tvrdšie, ale ono to celkom dotuha nestvrdne.
Pred podávaním vyberieme s fóliou a tak krájame. Vo forme sa to krájať nedá, lebo ako som už písala, je to mäkšie.





Výborná chuťovka na letné horúce dni :-).

1 komentár: