7. 5. 2012

Citrónové cookies

Jemné, krehké, voňavé a dlho skladovateľné - ak vydržia :-).



Potrebujeme:

120g masla izbovej teploty
2 veľké žĺtky
pol šálky krupicového /práškového/ cukru
1 ČL citrónovej kôry
štipka soli
1/2 šálky kukuričnej múky /ja som dala Zlatý klas/
1 1/4 šálky polohrubej múky
sušené brusnice /hrozienka/ - max.3/4 šálky



Všetky ingrediencie zmiešame a necháme cca 1h. v chlade.














Z vychladnutej hmoty formujeme guličky, nie príliš veľké, sploštíme a ukladáme na plech vystlaný papierom na pečenie.








Pečieme cca 10 min. /je potrebné sledovať/, lebo v originál recepte bolo 13-15 min. a prvá várka boli deti černoškové :-) - pri teplote 180°C. Vyšlo mi 29 kusov.






 Zdroj: mojewypieki.blox.pl, prostr.FB







6 komentárov:

  1. Teď navečer mi děláš velké chutě? Ale vypadají naprosto úžasně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maťka, teraz mám trošku času...no čo už...hrozné takto večer narábať s jedlom :-D

      Odstrániť
  2. Baby, jednoduché a rozplývajúce sa v ústach... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. K šálku šípkového čaje,vynikající...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau, nemajú chybu, vďaka za inšpiráciu :-)

    OdpovedaťOdstrániť