4. 3. 2012

Kurča na kapuste

Stará dobrá klasika, ktorej sa neviem dojesť a jedla by som, jedla a jedla... :-). Ja samozrejme bez zemiakov :-)



Potrebujeme:

1 balenie kyslej kapusty /treba prispôsobiť množstvu stravníkov/
7-8 zemiakov
kuracie stehná
1 cibuľa
oravská slaninka
čierne mleté korenie, grilovacie korenie, soľ, olej, rasca, oregáno, bazalka ...

Pokrájanú kapustu si uložíme do zapekacej misy alebo na plech, okoreníme bazalkou, oregánou a poukladame nakrájanú cibuľu. Po bokoch misy uložíme na kolieska nakrájané zemiaky, osolíme, okoreníme, posypeme rascou.





Umyté kuracie stehná natreté grilovacím korením naukladame na kapustu a zemiaky, uložíme slaninku, pokvapkáme olejom. Nemusíme podlievať.
Prikryjeme alobalom a pečieme vo vyhriatej rúre. Pred koncom pečenia alobal odstránime a dopečieme.
Mňam, mňam...







Zdroj: varecha.sk, Evas13







2 komentáre:

  1. tak toto vyzera veeelmi chutne, o kuracom masku na kapuste som este len citala,ale uz davno ma oslovuje..asi ho uz teda aj skusim :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam toto mám rada, dobre že si mi pripomenula už dávno som to nerobila :)

    OdpovedaťOdstrániť