16. 3. 2012

Čokoládová torta

.... nepečená a za chvíľu hotová :-). Tortička je nízka, ale zase taká sladučká, že to úplne stačí :-). Tie piškoty som na vrch ja neplánovala dať, ale môj pomocník....


ktorý mi stále dofrčí na pomoc...
















 
a ktorý niekedy musí variť aj na zemi, ak nemôže so mnou.... teraz to bola dinosaurova pochúťka :-DD
tak aby som sa vrátila, kde som skončila, tak môj pomocník mi tie piškoty na vrch jednoducho musel vsunúť. Takže ich tam bolo hojne :-)). Tak poďme na to....

 



Potrebujeme:






250 ml mlieka
1 PL solamylu
3 žĺtka
250g čokolady na varenie
150g masla
120g piškot



Tortovú formu si vymažeme maslom, môžeme vysypať kokosom a uložíme piškóty. Na piškóty nalejeme polovicu krému, na to znova piškóty a znova krém. Dáme do chladu stuhnúť.
KRÉM:
Mlieko, solamyl a žĺtky za stáleho miešania zohrievame tak dlho, kým nám nezačne bublať. Necháme ho vychladnúť. Medzitým si vyšľaháme maslo a následne ho dáme rozpustiť s čokoládou. Túto hmotu pridáme k žĺtkovému krému a všetko premiešame.









Zdroj: poslirecept.cz od Lenky Niezgodovej


















1 komentár: