23. 1. 2012

Že samochvááála :-)

Tento rok som sa konečne dokopala k tomu, že som si urobila adventný perníkový veniec sama. Síce zdobiaci sáčok mi došiel a musela som improvizovať, s veľkou radosťou som sa do toho pustila. A reku, prvý urobím mamke...myslím, že sa podaril :-)









Nadšená, že sa vydaril, povedala som si, že teraz skúsim ségričke...podaril sa....








Šťastná, že sa obidvom veniec páčil, upiekla som si samozrejme pre seba....



a nedokončila !!!!!!! Leží v skrini a možno tento rok na vianoce budem myslieť aj na seba :-)). Ale aj tak som bola rada, že som mohla potešiť mojich najbližších :-)).

Keďže som bola tieto vianoce sama doma, teda bez manžela, trošku som si trhla a piekla som a piekla a piekla, piekla....Keby som mala polovičku doma, jaaaaj, ten by ma zabrzdil :-) /viac menej skoro všetko konzumuje on/. Teraz, keď nie je doma, pečiem stále, zopár kúskov nechám pre seba a deti a ostatok porozdávam. Ešteže mám takých dobrých odberateľov :-D.






Drahý, ľúbim Ťa. Ponáhľaj sa domov, že mám ďalšieho konzumenta :-))






4 komentáre:

  1. Tie venceky-svietniky su nadherne. Si sikulka, ked vies vytvorit taku nadheru. No aj ostatne kolaciky sa ti pekne vydarili.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aďka, treba mať na to nervy. Ja som to 1x robila, sú iné nádherné výtvory, ale bola som vcelku spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adventní věnce jsou opravdu nádherné. Na to potřebuji trpělivost a šikovné ruce. Obojího mám nedostatek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maťka, tak ja a trpezlivosť...ee, to určite nie. Veď jeden den som upiekla veniec, tak 3 dni mi stál odložený a potom som ho ozdobovala :-D

      Odstrániť