22. 1. 2012

Začínam....

Tak...konečne som sa tu dokopala. Vytvorila som si blog a odišiel mi doma PC na 4 dni. Hrôza a des. Už aj keby som nepočítala moje niektoré závislosti na počítači, chýbal by mi...Je to môj relax. Sledovala som doteraz tak "anonymne" viaceré blogy o varení, ktoré som si teraz dovolila aj verejne pridať. Milujem pečenie a varenie, no ako som vás viaceré sledovala, nie som zase až taká pekárka, ako sa tu prezentujete a skláňam klobúk pred Vami. Rada skúšam koláče mnou nevyskúšané, aj keď sú staré a s ničím novým neprídem, no menej rada experimentujem. Toho sa bojím. Idem presne podľa predložených a vybraných receptov :-). Recepty, kde sú ingrediencie menej známe alebo u nás ťažko dostupné, neskúšam, pretože ma odrádza chodenie po obchodoch a ich zháňanie,ale takéto recepty si odkladám a strážim. Raz na nich určite dojde :-).  Čo sa týka názvu blogu...snáď sa aj ja dopracujem postupom času k veľmi dobrým sladkostiam :-). Ja ich teda aj pečiem, ale keď pozerám na niektoré Vaše výtvory....nooo nechytám sa :-D.
A ešte stále tu čumím čo a ako a kde....Tak idem čumilovať ďalej, ako napr. pridať obrázok... :-)

9 komentárov:

  1. Tak predsa sa to podarilo. Velmi sa tesim a vitaj medzi nami:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aďka ďakujem :-). Budem sa snažiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja by som Ťa chcela privítať, teším sa, že je o ďalší foodblog naviac, zatiaľ vyzerá chrumkavo :)) tak len tak ďalej, držkaj sa :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem...na Vás "staré" foodblogerky síce nemám, ale lákalo ma to, tak skúšam :-)

      Odstrániť
  4. Martinko, já to tak měla před měsícem. Pořád jsem chodila na "kukandu" na jiné blogy a kochala se. A pak jsem si řekla, že to zkusím taky. A uvidíme, co bude dál...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maťka a to si za mesiac nahodila dooosť tých receptov, čo som pozerala....si šikovná :-). Nech sa darí aj naďalej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Maťka, vitaj :-) a ja sa strááášne teším na tie 90-dnové recepty, kedže sa na to dávam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja ta vítam, medzi nami Martinka a velmi sa tesím...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Baby, ďakujem veeeelmi pekne :-)).

    OdpovedaťOdstrániť